Туристический информационный центр Электренай

Попробуй себя

Kафе

Отзывы

Комментарий
  • Pa
    Paula
    2025-11-15

    Prašau kuo skubiau spręsti šiandienos situaciją, kadangi jūsų personalas nepanoro mei atsiprašyti, nei kažką keisti. Pralaukėme kebabų 2 valandas, knors buvo žadėta padaryti per 45min, kas taipogi kebabams paruošti yra didelis laiko tarpas. Atėjus žadėtu laiku, pareiškė darbuotojas,’jog dar laukit, nes panašu, jog ne tokį yžsakymą paruošė. Pralaukėm jau virš valandos, priėjus paklausti kada bus, kadangi turime nedaug likusio laiko iki viešbučio rezervacijos atšaukimo, atsakė jog dar ne, laukit. Galiausiai po beveik dviejų valandų gavome 2 iš keturių kebabų, kurie buvo visiškai ne tie, kuriuos užsakėme. Darbuotojai nepanoro atsiprašyti, klausė kas negerai ir pareiškė: „nu tai dabar dar lauksit”, nes dėl jų kaltės uždakymas neatitiko tai, ką užsisakėme. Paprašius tiesiof grąžinti sumokėtus pinigus, jie buvo tiesiog numesti anr stalo, su pasakymu prašau. Jokio atsiprašau, problemos sprendimo, nesulaukėme. Jūs gal juokaujat? 2 valandas laukėm, teko pratęsti rezervaciją už ką susimokėjome, o jūsų darbuotojai lyg niekur nieko sviedžia pinigus atgal? Nepavalgėme, išleidome papildomai, o dar to pasakoje važiavome iš Klaipėdos švęsti gimtadienį, kurį sugadinote. Tad kadangi darbuotojai situacijos žinodami nespręndė, o ir susisiekti nepavyksta su vadovybe, pateikite kompensacijos pasiūlymą, kitu atvėju kreipsimės įvartotojų teises. Pati dirbu aptarnavimo srityje, sprendžiame klientų problemas, tad žinau kokias vartotojas teises turi ir kaip šitoje vietoje stipriai suklydo jūsų personalas.